Un dia a la ràdio!

L’alumnat de l’espai en xarxa la ràdio, hem pogut gaudir d’una experiència única i inoblidable.

Hem dut a terme el nostre primer encàrrec gràcies a la visita i realització d’una sèrie de podcasts on hem estat parlant sobre les diferents activitats que ens agrada fer en el nostre temps lliure. Prèviament, havíem estat diverses setmanes preparant el guió en parella.

Cada parella ha parlat del seu tema en format podcast i en els pròxims dies aniran sortint les gravacions que  podrem escoltar també a través de Spotify. Us anirem informant perquè pugueu escoltar-nos!

L’Òscar Blanco, ens ha ajudat en la realització  d’aquesta experiència, ens ha explicat com funciona tot, i ens ha ensenyat totes les parts de la sala de gravació. Alguns i algunes hem passat nervis al principi, però després ens ha agradat moltíssim, ho tornaríem a repetir! Moltes gràcies a tot l’equip.

Lucía Gómez Raya / 2n A