Última hora del projecte ÚLTIMA HORA

L’alumnat de 3r d’ESO ha dut a terme el projecte de l’àmbit lingüístic en el qual el periodisme escrit ha estat el protagonista. Després de conèixer els diversos mitjans de comunicació i llurs característiques s’han convertit en redactores, corresponsals i entrevistadores per a escriure en les diferents seccions d’un diari. En finalitzar el projecte han hagut de maquetar un diari en paper per cada taula: la persona que maquetava tenia en compte les recomanacions del cap de redacció qui havia fet la selecció de les col·laboracions. Finalment, n’han fet una impressió a paper que podran llegir les famílies el dia de la Mostra trimestral.

En general l’alumnat ha valorat el projecte com a molt enriquidor sobretot com a eina d’aprenentatge de llenguatge escrit periodístic i per saber si és un perfil professional que els pot interessar.