Trobada Instituts-Grup Catalònia “Bàsquet i Diversitat”

El dimarts 3 de desembre un equip d’alumnat de 4rt d’ESO va participar a la Trobada d’Instituts i Grups Catalònia a Cerdanyola del Vallès per poder gaudir d’una jornada esportiva i d’integració.

La competició de bàsquet era el fil conductor, però el més important van ser els lligams que es van anar creant entre alumnat de l’Institut Bitàcola, altres Instituts del Vallès Occidental i els jugadors i jugadores dels equips del Grup Catalònia amb diversitat funcional.

Va ser una experiència enriquidora on el resultat va ser el de menys. Activitat física, riures, amistat, una fórmula màgica en un dia que quedarà pel record.

Com deia Joan Brossa “El que em molesta de les competicions és que sempre es tracta de guanyar o de perdre i no tant només de córrer amigablement una petita aventura.”

Gràcies a tot l’alumnat participant vam aconseguir viure amigablement una petita aventura!