Tallers d’Atletisme a 1r ESO

Atletes per un dia!

L’alumnat de 1r ESO va gaudir d’uns tallers d’Atletisme a les instal·lacions esportives municipals de Can Llobet a càrrec dels entrenadors i entrenadores de la Unió Atlètica Barberà.
Des de fa un temps que la UAB i l’institut col·laborem amb aquests tallers i és una de les activitats més exitoses per a l’alumnat.

El taller va constar de 3 proves guiades: salt d’alçada, salt de llargada i velocitat (100m). Durant aquestes proves els entrenadors i entrenadores guiaven a l’alumnat a nivell tècnic, explicant tots els detalls i ajudant-los a millorar en les diferents pràctiques.

Un cop tothom va haver passat per totes les proves, el tancament va ser amb l’estrella de la jornada: la prova de relleus 4x100m. L’alumnat es va agrupar per diferents equips i varen competir amb dues sèries classificatòries. Els i les més ràpides van poder gaudir de nou a la gran final.

Un gran matí d’aprenentatge, esport i activitat física. Ens vam sentir atletes per un dia!