Sortida Ruta literària Pere IV

El passat 19 de maig vam fer la sortida i tancament del projecte “Fem el nostre bestiari”. Tot l’alumnat de 1r d’ESO va anar a Sant Llorenç de Munt, concretament al Marquet de les Roques a la Vall d’Horta, per conèixer l’obra i vida de Joan Oliver i Sallarès, o més conegut com a Pere IV.

L’alumnat va fer una ruta on anava trobant personatges relacionats amb el poeta, que explicaven diferents moments de la seva vida. Ens van parlar de la seva infantesa i joventut, de la “Colla de Sabadell” i dels anys que va viure exiliat. També, ens van parlar sobre el Marquet de les Roques i la seva arquitectura.

Tot plegat va acabar en un vermut literari on els personatges ens van llegir poemes de Pere IV i els alumnes van llegir poemes del bestiari que van crear durant el projecte de català.