Sortida Globalitzada de 3r ESO Termalia

El 30 de març 3r d’ESO va fer la sortida globalitzada del segon trimestre. L’alumnat de 3r ESO ha fet la sortida globalitzada a la comarca del Vallès Oriental on el grup es va dividir en 2 espais:

El Museu de Thermalia i els Banys termals El Safareig de Caldes de Montbui I Cardedeu.

Els Banys Termals El Safareig són un espai públic on gaudir d’un bany amb les propietats terapèutiques i relaxants de l’aigua mineromedicinal que brolla a Caldes de Montbui. L’equipament aprofita l’estructura d’un antic safareig d’aigua termal construït a mitjan segle XX.

Per altra banda, l’alumnat de 3r d’ESO ha visitat Cardedeu a través de l’aplicació AdventuriQ.

Primer, vam esmorzar al parc de la Serreta i vam gaudir d’una estona de lleure amb un gran tobogan.
Seguidament, ens vam dividir en dos grups segons l’itinerari que preferíem: la natura o el centre històric. A mesura que responíem, ens donàvem més respostes per seguir avançant.