Sortida Canal Olímpic 3r ESO

Avui l’alumnat de 3r d’ESO ha anat al Canal Olímpic aprofitant que demà és Carnestoltes. Considerem que són sortides lúdiques perquè són sortides que l’alumnat valora molt positivament però formen part del currículum de l’àmbit d’educació física. La competència 6 de l’àmbit, que forma part de la dimensió d’activitat física i temps de lleure, diu literalment: “Gaudir amb la pràctica d’activitats físiques recreatives, amb especial atenció a les que es realitzen en el medi natural”. Això és el que hem fet: canoa per parelles i tir amb arc.

“Crec que ha sigut una bona sortia ja que les experiències han estat variades i hem fet molt d’esport físic” AP
“Divertida, interessant, dinàmica…” NN
“El que més m’ha agradat ha estat tenir una experiència nova de pujar a una canoa”. LL
“Companyerisme perquè feia falta que els dos remessin”. HM