Sortida artística a l’Escola Massana

Aquest divendres l’alumnat de l’IPB Artístic de 4t hem visitat l’Escola Massana ubicada al costat del Mercat de la Boqueria de Barcelona. Ens han ensenyat les noves instal·lacions de l’escola i ens han explicat les diverses formacions que ofereix. Actualment, el centre ofereix un cicle de grau mitjà, vuit cicles de grau superior i el batxillerat artístic. Hem quedat meravellades amb els diversos espais de l’escola i amb les disciplines artístiques que s’hi practiquen.

Després hem caminat fins el Museu Arts de Santa Mònica, on hem pogut visitar “la no exposició”. Aquests dies el museu està entre exposicions i, per tant, no ofereix cap exposició en concret. Ens ha interessat poder visitar les múltiples sales del museu buides. Hem fet fotografies de les diverses sales i ens hem imaginat com exposaríem les nostres fotografies al Museu.

Finalment, per acabar d’arrodonir el dia, hem caminat fins la Barceloneta i ens hem refrescat a la platja!