Sessió d’avaluació de 2n d’ESO

Aquesta segona etapa del curs s’està acabant i, com cada trimestre, l’equip docent de 2n d’ESO ens hem reunit amb els delegats i les delegades de cada classe per valorar com ha anat aquest trimestre respecte de l’anterior i consensuar propostes de millora.

Els nostres alumnes han tingut un paper clau en aquesta sessió conjunta: ens han presentat el decàleg de les bones pràctiques que l’alumnat de cada classe havia pactat prèviament a l’hora de tutoria. I, a partir de totes aquestes propostes, entre tots n’hem destacat 3:

• Complir les normes del centre, sobretot pel que fa a no menjar xiclets, no utilitzar auriculars sense permís, deixar cada matí les motxilles al seu lloc i no sortir de l’aula entre classes.
  • Respectar els companys i les companyes i la figura de l’alumnat delegat.
  • Asseure’s al seu lloc quan el professor entra a l’aula i no aixecar-se a mitja classe.

Creiem que aquesta trobada ha sigut molt positiva i productiva. Felicitats a tothom, alumnat i professorat, per la feina feta!