Sessió 2a avaluació: reflexió i compromís

Dimecres 29 de març va ser la sessió de la 2a avaluació. Aquesta sessió va servir per reflexionar sobre el procés d’aprenentatge de tot l’alumnat i posar en comú les valoracions dels diferents àmbits. Al final vam arribar als següents acords d’alumnat i professorat:

1) Felicitem per l’esforç a la majoria de l’alumnat ja que han tingut un bon procés d’aprenentatge aquest trimestre.
2) Farem una reunió del professorat de cada àmbit amb l’alumnat que ha suspès de cada grup per analitzar el què ha passat i fer propostes de millora
3) L’alumnat suspès haurà de fer tasques a les vacances i presentar-les el primer dia a l’hora de tutoria
4) El consell de delegats haurà de reunir-se per a pensar-se propostes d’organització de l’alumnat per a que no es produeixin retards pujant del pati ni després d’E.F. i per crear responsables de vestuari de cada grup.

Exposem públicament els acords per a fer-ne partícips a la resta de la comunitat educativa ja que entre tots hem d’aconseguir que s’acompleixin. Aprofitem per a comunicar que els acords de la 1a sessió es van acomplir tots.

IMG_3061 IMG_3062