Segon dia a la Finca de Prades

Dijous matí i segon dia de Camps d’Aprenentatge a Prades per l’alumnat de 1r d’ESO. Dia especial per a en Saul, que avui celebrava el seu aniversari i a l’hora d’esmorzar ha pogut bufar les espelmes!

L’activitat del matí ha estat una excursió al Pla de la Guàrdia, un mirador amb unes vistes brutals de Prades i on al llarg de tot el recorregut han pogut seguir descobrint característiques dels boscos mediterranis i el seu ecosistema. Una combinació perfecta d’activitat física i convivència.

Després de dinar, una estona lliure per poder jugar a les pistes esportives abans de les activitats de tarda. Per una banda la farmaciola del bosc, on a través de les diferents propietats de les plantes l’alumnat ha pogut fer el seu oli essencial. Per l’altra, circuit d’habilitats a la zona boscosa amb diferents handicaps cooperatius.

Per tancar un dia molt complet s’ho han passat d’allò més bé al joc de nit “El misteri del nen de Prades” o el que és el mateix: un “cluedo” en directe a través de la descoberta de diferents pistes i enigmes.

Ara ja dormen! Demà darrer i últim dia de camps… 🙂