Sant Jordi 2020 és… #StJordiBdVConfinat

Amb la finalitat de celebrar la diada de Sant Jordi d’enguany en les millors condicions dins del confinament, la Secció de Col·lectius Socials i Cultura ha realitzat i coordinat tota una sèrie de propostes amb altres regidories i programes municipals, per tal d’oferir un ampli ventall d’activitats per a totes les edats i que es podran dur a terme des de casa.

Així, donat que aquest any no es pot celebrar ladiada de Sant Jordi a les places i carrers per la situació d’excepcionalitat que es viu, des de l’Ajuntament us oferim diverses propostes i recomanacions d’activitats virtuals, mitjançant les xarxes socials com obres de teatre, tallers de manualitats, contacontes, concerts,…  Perquè gaudiu d’un Sant Jordi especial!

Aquí teniu el llistat de propostes:

Facebook: Biblioteca Esteve Paluzie

Twitter: @BiblioBarbera

Instagram: @BiblioBarbera

• Teatre Municipal Cooperativa

Facebook: TeatreMunicipalCooperativa

Web: www.tmcbarbera.cat

Youtube Escola Municipal de Música: Escola Municipal de Música

Facebook: joves.barbera

Instagram: @joves.barbera

Facebook: adolescents.barbera.1

Instagram: @adolescents.barbera

Facebook: gentgranbarberadelvalles

I us recordem la iniciativa de la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barberà del Vallès, de guarnir els vostres balcons i finestres amb dibuixos i creacions amb material reciclat.

Finalment, us animem a compartir com viviu la diada, amb fotos i vídeos de les vostres activitats de Sant Jordi, incloent el hashtag #StJordiBdVConfinat.