Rumb a París 2024

Els alumnes de 2n d’ESO aquest trimestre s’han transformat en esportistes i entrenadors/es.

Amb l’objectiu de conèixer i practicar un esport individual i d’adversari s’han repartit les proves atlètiques i les arts marcials que són olímpiques.

Cada alumne/a s’ha especialitzat en una prova o art marcial i, a banda de fer un pòster, ha liderat una activitat en la qual havia d’ensenyar als altres la seva prova o lluita, buscant la màxima transferència a la prova original.

A banda, en aquest projecte ens hem centrat en la millora de la tècnica de carrera i hem tingut d’experta la Eva, que és ex-atleta professional. L’alumnat, finalment, ha hagut de fer un vídeo-anàlisi de la seva tècnica de carrera. I hem celebrat l’aprenentatge al Taller d’atletisme conjuntament amb la Unió Atlètica Barberà.