Resum de l’Espai en Xarxa: “Projecte rius: dràstics amb els plàstics”

L’espai en xarxa “Projecte rius: dràstics amb els  plàstics” és un dels sis espais en xarxa que han cursat els i les alumnes de 2n i 3r d’ESO aquest trimestre.

Aquest Espai en Xarxa tenia dos encàrrecs, el primer era adherir-nos a la iniciativa de l’Associació Hàbitats com a voluntaris mediambientals i fer l’estudi de la qualitat de les aigües al seu pas per Barberà, on vam detectar després de fer un estudi fisico-químic, biològic i hidromorfologic que la qualitat de l’aigua era dolenta.

Per altra banda, el segon encàrrec comptava amb l’assessoria de l’AMB on hem realitzat el projecte dràstics amb els plàstics, que té com a objectiu la creació d’un stopmotion i una campanya per reduir els plàstics. Avui ens hem posat en contacte amb les diferents entitats de Barberà per mostrar els resultats del nostre projecte i ja l’Escola Elisa Badia ens ha mostrat el seu interès. Pròximament en farem la difusió. Mentrestant, als vídeos que us adjuntem podeu veure el vídeo resum del nostre projecte i alguns dels stop-motion realitzats pel nostre alumnat.

Stop-motion I jo què puc fer?:Aitana Martínez. Joel González, Mario Cano, Claudia Soler i Arnau Balañà.

Stop-motion Toni i la campanya contra els plàstics: Gisela Oyonate, Pol Olivé, Dana Romero, Víctor Alberola i Eric Garcia.

Stop-motion El cicle dels plàstics: Andrea Flores, Hector Garcia, Pau Nicolás, Erika López i Nora Trancho.