Espai en Xarxa de “Bitàcola i Gènere”. Cal continuar treballant per la igualtat.

L’Espai en Xarxa de “Bitàcola i Gènere” ha arribat a la fi, però el que no s’acabarà és el compromís de continuar endavant per la igualtat, i ho fem des de la coeducació.  És un dels sis EX que es van presentar a la cloenda del passat divendres 13 de desembre al teatre de l’Institut davant de tot l’alumnat de 2n i 3r d’ESO.

En aquest EX hem treballat vocabulari relacionat amb Gènere, hem estudiat Dones per àmbits (lingüístic, social, educació física, científic, etc), s’ha donat pas a la creativitat i a l’art amb la visita al MNAC, hem  interpretat estadístiques sobre dades de violència masclista, entre moltes altres tasques. Tota aquesta formació prèvia ha ajudat a l’alumnat a fer l’encàrrec del Bitàcola, que ha consistit per citar alguns elements a la detecció i anàlisi pel que fa a usos sexistes de la llengua a la pàgina web, als comunicats a famílies, al PEC i NOFC, Moodle, etc. El resultat final estarà recollit en una Memòria final, tal i com ja es va fer el passat curs.

Finalment,  aquest EX organitzarà el Dia de la Dona al Bitàcola, que es portarà a terme el 6 de Març de 2020.

A continuació podeu veure algunes de les activitats que hem fet al llarg d’aquest EX.