Reptes de Març I

S’acosta Sant Jordi i encara no tenim uns guanyadors clars! – CLASSIFICACIÓ-

A la categoria d’alumnes l’Aaron va en primer lloc amb la Marta i la Júlia esperant una errada per avançar-ho. El Víctor, el Maxi, el David i l’Èric van més endarrerits però encara amb opcions.

A la categoria de families i professors tenim a la Rosa María en posició destacada, però no es pot despistar, ja que la Maica, el Miguel Àngel i el Francisco José no abandonen pas i estan a l’aguait.

I que tal si per donar emoció a aquesta recta final fem un petit canvi de regles? Qui encerti la resposta en comptes de guanyar 3 punts, en guanyarà 5! Ànims, que solament queden 4 reptes!

repte-mat-marc

I en el repte lingüístic? No us oblideu de participar! Que tenim un TRIPLE EMPAT tant en la categoria d’alumnes com en la de families!!!!

Segur que sabeu la resposta!!!!

repte-lin-marc