Propòsits d’any nou: m’apunto al gimnàs?

El projecte que just acabem de finalitzar a 4t a l’àmbit d’educació física està titulat Propòsits d’any nou: m’apunto al gimnàs? És l’excusa perfecte per continuar mantenint uns bons hàbits saludables i aprofundir en el treball de la força.

L’alumnat ha dissenyat propòsits saludables per aquest curs, ha realitzat exercicis de fitness amb correcció postural i ha après els noms dels músculs, les seves funcions i diversos exercicis per exercitar-ne cadascun.

Una de les tasques finals ha estat la realització en vídeo d’una rutina de força on l’alumnat ha pogut posar en joc els seus coneixements.

Finalment i com a celebració de l’aprenentatge, hem anat al gimnàs Maria Reverter, on l’alumnat ha pogut comprovar com és fer un entrenament en una sala de fitness.