Primer Encàrrec: responsabilitat i compromís – Projecte creixem entre Plantes

Dins el treball Globalitzat sobre Canvi Climàtic ens hem proposat convertir el coneixement en acció. Després d’estudiar les causes i conseqüències del sobreescalfament hem pensat que nosaltres volíem ser persones que col·laboren en millorar aquesta situació. És per això que en primer lloc hem celebrat la Festa de la Primavera amb la nostra comunitat educativa  . A més hem volgut fer alguna activitat que afectés  tot el municipi. Per això ens hem transformat en els corresponsals del Projecte que duem a terme amb Les escoles Bressol, el PFI i l’Ajuntament i que s’anomena Creixem entre Plantes. De moment n’hem recollit totes les accions dutes a terme i ara ja hem rebut l’encàrrec concret de fer-ne una exposició que s’inaugurarà el dia 5 de juny. Aquesta setmana hem plantejat les idees que hem estat valorant tot l’alumnat en forma de proposta concreta a qui ens ha fet l’encàrrec en una reunió dels encarregats de fer el reportatge de com muntem l’exposició . Sembla que els ha agradat!