Presentem els encàrrecs d’aquest primer trimestre

Avui hem realitzat la presentació dels encàrrecs dels diferents Espais en xarxa (EX). Per a nosaltres aquest acte és molt important perquè ens permet connéixer tots els encàrrecs que ens han fet com a Institut i, sobretot, aportar propostes i suggeriments a l’alumnat que els han de resoldre. D’aquesta manera ens hem reunit en tres torns al teatre per tal de presentar tots els encàrrecs:

• EX Projecte Rius (Programa anella) – L’encàrrec és analitzar el nostre tram del riu Ripoll i fer una campanya de conscienciació de la contaminació dels plàstics.

• EX Ràdio/Picalletres (Ràdio Barberà, Canal de Terrassa i Escola Elisa Badia) – L’encàrrec consisteix en realitzar un programa de ràdio, organitzar el concurs del Picalletres per a primària i participar en el concurs Picalletres del Canal de Terrrassa.

• EX Science Day (Institut Bitàcola) – L’encàrrec consisteix en orgnaitzar el dia de la ciència a l’Institut Bitàcola. Aquest EX està vinculat a un projecte d’immersió lingüística en anglès.

• EX Salut Mental (Marató de TV3) – L’encàrrec consisteix en recaptar diners per a la Marató de TV3, enguany dedicat a la salut mental.

• EX Orienta Garden (Fundació Barberà Promocions) – L’encàrrec consisteix en dissenyar i ajardinar el pati de l’Institut Bitàcola.

• EX La diversitat ens enriqueix (Fundació Tallers de Badia del Vallès) – L’encàrrec consisteix en recrear obres renaixentistes (perspectiva, pintura a l’oli, etc.) i organitzar el Dia de la Diversitat Funcional a l’Institut Bitàcola.