Participem a la Copa Cangur 2020, una molt bona primera experiència

La Copa Cangur és un campionat de resolució de problemes matemàtics on alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO participen en equips de set membres. El dijous 30 de gener es va celebrar la primera fase d’aquest campionat anual, i per primera vegada hi hem participat.

Catorze alumnes de l’institut Bitàcola van viure l’emoció, els nervis i el repte de la competició, obtenint la setena i novena posició dels deu equips participants en la seu de Rubí. Felicitem als alumnes Alexandra Verdaguer, Johan Sené, Claudia Soler, Gisela Oyonate, Laia López, Dídac Muñoz, David Piera, Esther Sanchez, Dante Companys, Mar Garcia, Bibiana Campos, Nora Trancho, Carla Rivas i Adrián Maestre per la seva dedicació i implicació.

També agraïm la participació de les famílies dels alumnes per facilitar i acompanyar-nos a la nostra primera experiència a la Copa Cangur.