Our project comes true!

Aquesta setmana ens han visitat onze alumnes de Turquia i dues de les seves professores. Per fi, el projecte e-pals començat al curs 2017/2018 ha culminat en un retrobament de les nostres alumnes amb les seves companyes de mail.

Aquest projecte té com a finalitat apropar les dues cultures i aprendre aspectes de la seva organització escolar i el dia a dia en un institut públic turc on, en l’àmbit personal i professional hi ha una gran discriminació per sexes. Hem realitzat dues activitats en equip a Barcelona, una gincama fotogràfica pel Barri Gòtic i una altra al laberint d’Horta. No patiu que també els hi hem deixat temps lliure per fer turisme entre vídeo i vídeo!

Esperem que aquesta sigui la continuació d’una amistat que ja fa un temps que rutlla!