Mostra a les famílies del 2n Trimestre

S’acaba el 2n trimestre i la Mostra torna a ser la cita entre famílies i alumnat per compartir el que hem après.

Aquest cop el format virtual ens ha inspirat un nou plantejament: les famílies han hagut de respondre les preguntes de cada àmbit que prèviament havien preparat professorat i alumnat. Crear preguntes: una bona estratègia d’aprenentatge per les dues bandes: qui les fa i qui les ha de respondre. Les famílies heu pogut contestar consultant les notícies de la web que amb molta il·lusió us havíem preparat.

L’exposició virtual de l’Espai Creatiu de 1r a 3r MIRA’M ALS ULLS i els elevator pitch a 4t han completat aquesta mostra.

Com sempre la participació total de l’alumnat i professorat així com la de les famílies ha donat sentit a un dels moments importants del procés d’aprenentatge que proposem al Bitàcola.