Mostra 2n trimestre

El dia 6 d’abril vam celebrar la Mostra del 2n trimestre. Després de tot el procés de la pandèmia per fi vam poder tornar a veure l’institut ple de gom a gom. Quina alegria poder tornar a compartir tota la comunitat el procés d’aprenentatge de l’alumnat i aprendre junts! La Mostra va tenir tres parts:exposició de l’Espai Creatiu on hem reflexionat sobre l’enamorament i hem creat a la manera de Kandinsky, Plensa, Barceló, Echer, la química…. en segon lloc, hem gaudit de la part teatral i musical amb representacions de haikús amb ombres xineses i música , bandes sonores de pel·lícules romàntiques i teatre de com s’ha representat l’enamorament al llarg dels segles. Finalment, l’alumnat ha explicat a les famílies la tasca feta en tots els àmbits.

L’alumnat de 4t ha exposat als familiars tot el procés d’escollir què vol fer el curs vinent i en quin punt es troben, mentre els de 1r d’ESO han pogut celebrar la cerimònia de Benvinguda.

Gràcies a tothom qui hi ha assistit i ha fet possible donar sentit i fer més profund l’aprenentatge!