L’Institut Bitàcola amb el Concurs literari “Castell de Barberà”

Ahir es van lliurar els premis literaris del concurs “Castell de Barberà”, un dels certàmens més importants de la comarca i que enguany ja arriba a la seva 32è edició.

Aquest any, l’Institut ha tingut el privilegi de poder conduir i amenitzar la cerimònia.  L’alumnat ha fet sonar la batucada, la banda de música ha interpretat els temes: “I want to break free”  del famós grup de rock Queen  i ”You and me”  de The Wannadies. A més a més,  han aprofitat l’esdeveniment per retre un homenatge a la “Colla de Sabadell” que enguany celebra el seu centenari, recitant poemes de Pere Quart: “Mosques i mosquits”, el “Porc”… , poemes del Bestiari,  “Tirallonga de monosíl·labs” i per acabar amb “Corrandes d’exili” , poema que han  dedicat a totes les persones que malauradament encara la guerra els fa fora de casa seva.

També,  l’alumnat premiat ha recollit els premis entre els forts aplaudiments dels seus companys i de tot el públic. Els guanyadors han estat:

CONTE I NARRACIÓ BREU
Categoria D. Educació secundària obligatòria – 1r i 2n

1r PREMI – IRAYA ZAFRA ESPINOSA. 1r ESO C  amb l’obra “Injustícia a l’escola”
2n PREMI- CARLAS RIVAS ROSADO. 2n ESO B  amb l’obra “Segones oportunitats”

B. POESIA
Categoria M. Educació secundària obligatòria

2n PREMI – IVAN FRANCO LORITE. 3r ESO A  amb l’obra “Què és la ràbia? “

Novament els felicitem i a ells i a tots els participants els encoratgem a seguir escrivint.