L’Espai en Xarxa Salut Mental participem a la Marató de TV3

A l’espai en xarxa de 3r sobre Salut Mental, estem fent un projecte per participar i contribuir a la marató de TV3 sobre Salut Mental. Vam començar aquest espai en xarxa definit  que és la Salut Mental i dir quants tipus hi ha per poder introduir-nos en aquest projecte amb una imatge més clara del que estem estudiant. Un dels objectius d’aquest espai en xarxa és participar en la Marató 2021.

Entre tots hem decidit participar en el concurs Pinta la Marató 2021. Estem repartint el treball entre tots els alumnes que participen en aquest espai en xarxa, per obtenir com a resultat un cartell que pugui representar diversos aspectes en la qual la Salut mental es troba afectada. Aquest cartell serà enviat al concurs de Pinta la Marató 2021, on el cartell guanyador es presentarà al programa.

La nostra idea per al cartell és fer una mà que travessa un mur, que està ajudant a una altra mà s’ha quedat atrapada a l’altra part del mur. La mà que s’ha quedat atrapada representa a una persona amb trastorns mentals. Els colors seran molt importants, ja que els colors foscos representaran la soledat, la discriminació… i per l’altra banda des del forat que fa la mà que el vol ajudar es veuen colors clars que representen l’ajuda, l’estabilitat, la calma…

És un projecte en el qual tots podrem aportar les nostres idees i coneixements per poder visibilitzar i ensenyar diferents trastorns mentals, que afecten a més persones de les que semblen. I sobre tot divertir-nos amb aquest treball que a part d’adquirir coneixements sobre el tema, ajudarem a la marató i farem un projecte en grups fent que tots podem participar.

Notícia redactada per Marta Malla, alumna de l’EX Salut mental.