Les delegades en marxa als espais de participació!

Durant aquest primer trimestre, els diferents grups classe, han escollit els seus representants mitjançant un procés d’elecció de delegats i delegades nascut de les Àgores del curs passat.

ESPAIS DE PARTICIPACIÓ

L’institut Bitàcola compta amb dos espais de participació per a les delegades i delegats: per una banda, les Àgores i, d’altra banda, el Consell de delegades.

A l’espai Àgora es reuneixen dues vegades al trimestre tots els delegats i delegades distribuïts per nivells. Un torn pels de 1r i 2n d’ESO i un altre pels de 3r i 4t d’ESO. Durant aquests primers mesos s’ha parlat sobre diferents aspectes de centre com per exemple l’acollida i inici de curs, les diferents sortides de cada nivell o la convivència al centre, entre altres.

El Consell de Delegades es reuneix un cop al trimestre. Allà s’hi troben un/a representant per grup/classe, juntament amb la comissió pedagògica. Després de comentar els diferents punts de l’ordre del dia, les delegades exposen al consell el que ha sortit als seus grups i es genera un debat amb possibilitats de millora i canvis en els projectes actuals o noves propostes futures.

A més a més, totes les delegades i delegats van participar en l’acte d’inauguració de les obres de l’institut Bitàcola, així com a les eleccions dels representants de l’alumnat al renovat Consell Escolar.

Salut i participació!