L’Educació Física a 4t d’ESO aquest 1r trimestre

Al final d’aquest curs els alumnes han d’haver omplert la seva motxilla saludable. La idea és anar recollint aquells aprenentatges que necessiten en el present i en el futur per poder ser capaços de mantenir un estil de vida actiu i hàbits de salut de manera autònoma.

Aquest primer trimestre, entre altres, hem treballat els escalfaments específics, exercicis que fem per preparar el cos per una activitat posterior i per prevenir lesions. L’alumnat ha escollit l’esport i dissenyat l’escalfament, en grups: per bàdminton, handbol, futbol, colpbol, arts marcials… Paral•lelament, com que un dels aspectes clau per tenir bona salut és fer activitat física, hem decidit, partint dels seus interessos, les activitats que aquest any formaran part del #BITÀCOLAESMOU que se celebrarà el proper 28 d’abril en motiu del #DEFC (Dia de l’Educació Física al Carrer).

Tornant de vacances treballarem: “m’apunto al gimnàs? Propòsits d’any nou” i gestionarem les activitats pensades pel #BITÀCOLAESMOU dins cada grup classe per assajar pel gran dia.

Esperem que tant l’alumnat com les seves famílies gaudeixin unes vacances saludables i en moviment!