La gran final

Ahir vam viure a l’institut la gran final de la primera lliga esportiva del Bitàcola, que va tenir lloc durant cada dijous del primer trimestre. Vuit equips de 10 alumnes de tots els cursos van competir en diferents jocs i esports (hoquei, softball, colpball…) per proclamar-se vencedors i gaudir del premi d’enfrontar-se a l’equip de professors. Van ser “els caragols”, un equip format exclusivament per alumnat de 4t, qui van coronar la lliga en derrotar a l’alumnat de 2n en un disputat últim partit de la fase regular.

Amb tota l’èpica de les grans ocasions, la grada del pavelló es va omplir de gom a gom ja uns minuts abans de començar l’enfrontament. L’ambient va ser immillorable i els ànims s’enviaven a tots dos equips, tot i que l’alumnat més jove estava a favor dels seus professors.

L’equip docent va iniciar-se en el marcador i va tenir als caragols contra les cordes durant la primera meitat del partit, però la joventut i el talent de l’equip de 4t es va acabar imposant per guanyar 5-3 quan l’àrbitre Marcel Marçal va xiular el final.

Una experiència innovadora que ha agradat a totes i que tindrà la seva reedició en la final de lliga del tercer trimestre.