La clausura del #Bitàcolaesmou

Enhorabona a tot l’alumnat de 2n d’ESO ja que han estat capaces de crear i ballar una seqüència harmònica de moviments per clausurar el #Bitàcolaesmou.

La Carla, el Xavier i la Samira, representants de la promoció de 4t d’ESO, que aquest curs s’encarreguen d’organitzar la diada del #Bitàcolaesmou, van fer-los l’encàrrec de dissenyar un ball per clausurar la festa a la promoció de 2n d’ESO.

Després de diverses sessions escollint cançó, dissenyant i practicant els passos, tot l’alumnat, sense excepció, ha participat en la realització d’un ball i la dut a terme davant el grup classe aquesta darrera setmana. A més, ha cedit 8 temps al ball del #Bitàcolaesmou.

El resultat? Un puzle de passos que haurem d’unir i coordinar per tal de poder-los ballar tothom junt, si la situació sanitària ens ho permet, a la Plaça de l’Ajuntament el Dia de l’Educació Física al Carrer. I a ser possible, a Ritme de Batucada!

Tenim un 2n d’ESO amb molt de ritme!