IP Disseny 3D

A l’IP de Disseny 3D hem completat amb èxit unes intenses sis setmanes on hem après a dominar l’eina digital Tinkercad, realitzant dissenys únics i encàrrecs pràctics que connecten el món digital amb aplicacions reals.

A més de crear projectes com daus personalitzats, fonts decoratives, edificis i personatges, hem realitzat tres encàrrecs del centre. El primer ha estat dissenyar monedes personalitzades per al torneig que fem al pati de joc de cartes col·leccionables Pokémon. El segon, un reconeixement destinat a les empreses de Barberà que participen en el projecte d’Aprenentatge i Servei (APS). Finalment, han creat segells per estampar lletres en fang, una eina pràctica i creativa que segur farem servir quan treballem el fang.

Aquestes experiències ens han permès aplicar els coneixements adquirits mentre desenvolupàvem la nostra creativitat i habilitats tècniques.

Realment, ens hem sorprès per la qualitat i la utilitat dels dissenys que hem creat en tan poc temps!

1 comentari

  1. Mare de 2n

    Lo que hacen estos jóvenes es genial. Cosas prácticas para entender mejor las teorias.