Il était une fois… l’édition d’un livre pour enfants

Durant aquest tercer trimestre, l’alumnat de 4t d’ESO ha estat treballant en la creació, redacció i edició d’un conte per a nens i nenes en francès. Aquest projecte ens ha permès entendre i utilitzar de manera pràctica els verbs en passat passé composé i imparfait.

De vegades pensem (de manera errònia) que escriure un llibre per a nens i nenes és més fàcil que escriure’n un per adults. Però val a dir que escriure literatura juvenil no és precisament “un joc de nens”. Els alumnes han hagut de prendre consciència dels missatges que volien transmetre i dels lectors que rebrien aquests contes.

El resultat ha estat una col·lecció de contes en miniatura d’allò més divertits. Felicitats per la feina feta!