III Berenar amb Famílies del curs: la carta de compromís

Un dels documents que hem treballat aquest curs és la carta de compromís. Aquest és el document que volem signar famílies, professorat i alumnat en iniciar el curs i que ens agradaria que recollís aquells compromisos que volem assumir totes les parts de la comunitat per a fer un millor camí d’aprenentatge. Després de debats hem decidit que no volem convertir la carta en un pur tràmit burocràtic sinó que volem que doni resposta a tot allò que necessitem per a complir un objectiu: ser la família, l’alumne/a o el professor/a que imaginem i que volem ser. És per això que, després de construir un mapa mental de l’Alumne/a Bitàcola i del/la professor/a Bitàcola, en aquest Berenar hem volgut construir la Família Bitàcola que desitgem ser. El resultat ha estat un debat enriquidor i uns elements claus per a construir una de les parts de la carta de compromís. Ara només ens falta treballar-ho amb l’alumnat. Esperem presentar-vos el resultat a final de curs!