II Jornada comunitat educativa 1-16

El dia 8 de setembre ha tingut lloc aquesta II Jornada en què L’Escola Bressol La Rondalla, l’Escola Elisa Badia i L’INS Bitàcola hem compartit  les línies pedagògiques de cada etapa educativa. L’aprenentatge significatiu, contextualitzat i l’activitat juntament amb la personalització són trets que comencen a definir aquest Projecte educatiu 1-16. El respecte als diferents tipus i ritmes d’aprenentatge a partir del treball de l’autonomia ha estat un altre dels aspectes coincidents.

A més d’aquesta posada en comú dels Projectes curriculars de les tres etapes, la trobada ha servit per a donar la benvinguda al nou professorat i enfortir els lligams de l’equip que ja ens coneixíem. I és que dimarts vinent iniciem el segon curs d’aquest nou Projecte amb entusiasme i professionalitat renovats!