II Festa de Primavera

Aquest ha estat el parlament d’inauguració de la II Festa de Primavera de la Comunitat Educativa 1-16

“Avui celebrem la Segona Festa de Primavera de tota la Comunitat Educativa. Aquí estem nens i nenes d’un any fins a nois i noies de 14. Ens agrada celebrar aquesta festa en un dia primaveral perquè tota persona és una petita planta que ha de créixer. A l’Escola hi estem llargues hores aprenent tot allò que ens servirà per a ser grans persones.

I grans persones són aquelles que  aprenen per a millorar el món. Les nostres arrels han de ser els valors com la solidaritat, cooperació, justícia, participació, igualtat, diversitat,ecologia… Les branques són tot allò que aprenem cada dia. I les fulles , la capacitat d’aprendre noves coses. A l’escola volem fer créixer els arbres, que sou vosaltres, amb aquestes tres parts. Només així tindrem un món ple de primaveres!

I el pensament de les persones s’alimenta de les paraules que representen les idees. Per això volem acabar amb  el poema de Joana Raspall: perquè aquí sentim el mateix amor per les paraules que per les flors que floreixen a la primavera

La Paraula Bonica

Al cor cada primavera

Hi floreixen les paraules