Haikus, Irlanda i Gal·les

Al llarg del 3r trimestre, els alumnes de 3r d’ESO han començat contant síl·labes per escriure els versos d’un haiku en llengua anglesa, amb la natura com a tema. És així com han participat en les tasques vinculades a Sant Jordi i el Dia del Llibre. A continuació, ens hem documentat sobre els països d’Irlanda i Gal·les amb un llibre temàtic i material audiovisual. Els mateixos alumnes han treballat a consciència el contingut i han fet de divulgadors del país triat, presentant oralment diversos aspectes de la geografia, història i societat. Els alumnes també han posat a prova l’aprenentatge assolit elaborant ells mateixos un qüestionari digital sobre la informació que han anat presentant oralment. Tot plegat ha estat un viatge a l’últim trimestre del curs, a les portes de l’estiu.