Gravació del BodyTap conjunt amb l’Elisa Badia

Junts anem més lluny” aquest és el lema del BodyTap que després de 5 anys completa la frase amb la gravació de la paraula LLUNY.

Dijous i divendres passat l’alumnat d’infantil i primària de l’Elisa Badia, conjuntament amb l’alumnat de secundària de l’Institut Bitàcola van portar a terme les diferents gravacions del BodyTap tradicional de la Festa de la Primavera. Com que enguany no podrem coincidir totes alhora durant la cloenda del proper divendres 26 de març ens vam avançar per tal de poder crear un petit vídeo que podrà visionar tot l’alumnat i professorat d’ambdós centres.

De nou una experiència artística conjunta més, on vam posar en pràctica el moviment corporal, els ritmes, la percussió i tot amb l’ajuda de la cançó “I Love Rock ‘n’ Roll” de Joan Jett & The Blackhearts. Ben aviat podrem gaudir del resultat!