Gala final del “Gran vídeo” i cloenda de l’EG del Bosc!

Partint de la premissa que no hi ha millor manera d’aprendre que ensenyant allò que s’aprèn, hem incorporat com a pràctica habitual a l’Institut Bitàcola que, molts dels Projectes realitzats tinguin com a cloenda final la presentació a d’altres companys i companyes dels temes treballats a partir de diferents formats i llenguatges. D’aquesta manera, mostrant els vídeos de la Tasca Final del projecte de “El Bosc de Santiga” han acabat aquestes sis setmanes de feina a primer d’ESO. Una cloenda en format de gala, “la gala dels Òscars”, on s’han visionat els 3 vídeos finalistes representants de cada classe, l’alumnat ha votat i s’han lliurat els Òscars als 3 millors. Ha estat molt difícil escollir els vencedors, hi havia vídeos fantàstics!

Us mostrem la gala i els millors vídeos:

3r premi, Paula Hurtado:

2n premi, Laura Matínez: