Espai en xarxa: transformar els espais

L’Espai en què  ens movem ens diu molt de qui som. L’INS Bitàcola ens ha fet l’encàrrec de transformar tres espais: el pati de davant el poliesportiu, la zona de davant l’escola Bressol i una aula petita de l’Institut. El procés tindrà tres fases: recollida d’informació d’aquelles parts de la comunitat educativa que hi tindran accès, disseny i execució. Aquesta setmana hem dut a terme la primera fase: murals, formularis i entrevistes han estat les eines utilitzades per donar veu a famílies, alumnat, professorat i PAS de les tres comunitats educatives que compartim Projecte. Agraïm des d’aquí a totes les persones que hi heu participat i us encoratgem a seguir fent-ho! Tota la comunitat construïrem l’espai que ens defineix!

La resta de fotografies les podeu consultar en aquesta galeria