Espai en Xarxa Intergeneracional: un àmbit on aprendre a totes les edats

El primer Espai en Xarxa del 2018 per a 20 alumnes de 2n d’ESO és l’encàrrec que ens han fet des de l’Espai de Gent Gran de l’Ajuntament. Es tracta de crear un àmbit durant 6 setmanes en què ens trobarem per aprendre: l’alumnat del Bitàcola els ajudarem a completar els seus coneixements informàtics i del mòbil i la gent gran ens explicarà el funcionament dels mitjans de comunicació al llarg de la seva vida. Seran una de les nostres fonts d’informació per a conèixer la història d’España al segle XX i XXI.

La primera sessió ha estat molt interessant: jocs, formar parelles… i a treballar! La valoració ha estat positivíssima i la primera lliçó que totes les edats són bones per aprendre i per ensenyar!