Espai de tècnics: compromís i responsabilitat

A les sessions quinzenals de la tutoria de 2n i 3r l’alumnat assumeix tasques professionals necessàries en la vida de l’Institut. Per parelles l’alumnat realitza les feines que li ha encomanat el professorat referent d’acord amb els següents perfils:

JARDINERIA: On a part de fer el manteniments dels nostres patis us encarregareu de la nova zona verda enjardinada.

ADMINISTRACIÓ: Imprimir, plastificar, retallar, guillotinar, gestionar mails, moodles, una tasca ben completa.

ESPAI STEM: Crear i gestionar el nou espai de notícies científiques i tecnològiques de moda, tant a la web com al centre.

REDACCIÓ WEB: Informar de tot el que passa al centre a través de la web fent de periodistes.

BIBLIOTECA: Gestionar el servei de préstec, demanar noves lectures i dinamitzar la biblioteca a l’hora del pati.

JOCS DE TAULA: Saber jugar a tots els jocs que tenim al centre i dinamitzar-los a l’hora del pati, així com preparar torneigs.

PROFESSIONALS BITÀCOLA: Crear i gestionar l’espai de professionals Bitàcola tant a la web com al centre.

REPTES MATEMÀTICS: Proposar, gestionar i dinamitzar els reptes matemàtics a la web i al centre.

CO-EDUC-ACCIÓ: Dinamitzar els patis co-educ-actius!

REPTES LINGÜÍSTICS: Proposar, gestionar i dinamitzar els reptes lingüístics a la web i al centre.

ORGANITZACIÓ I PARTICIPACIÓ SOCIAL: Dinamització de la participació democràtica al centre.

INFORMÀTICA: Gestió de tots els equips informàtics del centre, així com del software.

En la pràctica de la professió ensenyem i orientem els professionals del futur.