Engeguem el projecte “Creixem entre plantes” 2022!

“Creixem entre plantes” és un projecte d’APS, aprenentatge servei, on treballem en xarxa l’Institut Bitàcola, Barberà Promoció (PFI de jardineria) i dues llars d’infants de Barberà.

Aquest curs participen les llars d’infants La Rondalla i El bosquet i, els alumnes de 1r d’ESO del Bitàcola, farem de periodistes.

El dimecres 12 de gener vam anar a la Rondalla per entrevistar als alumnes del PFI de jardineria que participen en el projecte “Creixem entre plantes”. Aquest projecte consisteix a cuidar els patis de les llars d’infants amb col·laboració del PFI.

El PFI és com una segona oportunitat per als alumnes que han suspès l’ESO per així poder-la aprovar. En aquesta mena d’institut tenen molta més ajuda. Dediquen mig matí a assignatures normals i després del pati aprenen jardineria. Gràcies a aquest projecte podem ajudar als infants a tenir un espai de joc millor. Els estudiants dels PFI ens van ajudar a resoldre tots els dubtes que teníem, ja que no sabíem què era un PFI.

Article redactat per Bruno Rodríguez, Nekane Gómez, Laia Valls i Oriol Borrull de 1r d’ESO