El meu oci: activitats pel #Bitàcolaesmou

L’alumnat de 4t d’ESO ha iniciat el projecte El meu oci: activitats pel #Bitàcolaesmou. Aquest curs és la promoció encarregada de dissenyar tota la festa.

Han començat fent encàrrecs a l’alumnat de 3r d’ESO (l’escalfament) i de 2n d’ESO (el ball que ha de clausurar la celebració) i han escollit i proposat les activitats.

El Dia de l’Educació Física al Carrer, que celebrem el #Bitàcolaesmou per carrers i parcs de Barberà del Vallès, és un dia assenyalat a l’institut on conflueixen l’activitat física, els valors i la comunitat educativa.

Les activitats escollides són: disc golf, bàsquet, ultimate, cordes cooperatives, atrapa la bandera, tennis taula, futbol americà, botebol… i un llarg etcètera. L’alumnat de 4t d’ESO ara les posa en pràctica per poder-les millorar de cara a la celebració.

Les altres tasques d’organització com dissenyar els circuits, fer la instància a l’ajuntament, definir els agrupaments… aquest any també corre a càrrec seu.

Ens encantaria aquest curs 2021 poder celebrar-ho de la manera més normal possible, sempre que la situació ens ho permeti.

Salut i moviment!