El bosc de Barberà és de pel·lícula!

Conèixer l’entorn del nostre municipi és molt important pel desenvolupament dels alumnes de 1r.  Per això durant sis setmanes han dut a terme el primer projecte d’EG anomenat “Hi ha bosc a Barberà?”. Al llarg d’aquest període, l’alumnat ha treballat l’entorn el bosc, s’han tornat experts amb la fauna i la flora que hi habita.

Per fer-ho han analitzat com era Barbera fa seixanta anys i com el municipi ha anat evolucionant amb els anys. Adquirint un pensament crític sobre l’evolució del poble, valorant les coses positives i negatives d’aquesta transformació.  Seguidament, han analitzat com aquest canvi ha afectat els animals i com viuen actualment aquests dins el nostre entorn.

La tasca final d’aquest primer projecte consistia a elaborar un vídeo per donar a conèixer el bosc de Barberà, així doncs en aquest vídeo han mostrat tota la feina feta al voltant del bosc. Finalment, hem realitzat una cloenda en forma de gala anomenada “La Gala dels Òscars” en la qual s’han visualitzat els tres vídeos finalistes de cada classe. El professorat hem votat i s’han lliurat els Òscars als tres millors. Ha sigut una decisió molt difícil, hi havia vídeos fantàstics! Els guanyadors i guanyadores s’han emportat un premi, molt adient per la castanyada.