EG2 un viatge per les civilitzacions

En aquest Espai Globalitzat, hem fet un meravellós trajecte descobrint les nostres arrels a través de les grans cultures de l’antiguitat, començant per la prehistòria i avançant a les primeres civilitzacions urbanes, com Mesopotàmia i Egipte, continuant amb les Romanes i Gregues.

Mitjançant les diferents activitats que hem anat desenvolupant durant tot aquest espai globalitzat, l’alumnat ha conegut les característiques de cada civilització, les seves semblances i diferències.

Tot aquest projecte ha finalitzat, creant grups d’experts dins de l’aula on cada conjunt d’alumnes havien de preparar una presentació, juntament amb una maqueta de la civilització escollida. Seguidament, han traslladat a la resta de companys el seu coneixement. Per fer-ho han utilitzat uns murals creats prèviament juntament amb la maqueta, a més a més, aquestes presentacions estigueren complementades per la vestimenta de l’època. Aquest tipus d’educació transversal entre iguals afavoreix la motivació dels alumnes envers la matèria.