EG0_4rt: De gran vull ser…LLIURE!

L’alumnat de 4t d’ESO ja ha finalitzat també el seu primer EG0: De gran vull ser…LLIURE!

L’alumnat ha reflexionat sobre qui és i com és vist pels companys/es, sobre els seus referents de l’entorn proper i referents socials i han vist els condicionants externs que tenen interioritzats a l’hora d’escollir com els estereotips. Som realment lliures per escollir el nostre futur?

Aquest 4t curs l’acció tutorial, a banda de l’acompanyament personal i acadèmic a cada infant, està centrada en l’orientació professional… Durant aquesta setmana hem fet el primer contacte i l’alumnat ja ha escollit els Itineraris Personals del primer trimestre.

Una setmana de convivència, activitat física i treball a l’aula, que hem finalitzat fent una ruta per les ermites de Montserrat.

El veritable camí, però, comença ara! Sort a tothom!