Dia de la diversitat

Un any més a l’institut hem celebrat el dia de la diversitat.

L’alumnat de 4t d’ESO ha tingut la sort d’escoltar la conferència “Voler és poder” de Marc Fuentes.

L’alumnat de 1r, 2n i 3r, barrejats en grups internivell, ha gaudit d’una obra de Teatre Inclusiu centrada en els drets humans, que l’alumnat de l’Espai en Xarxa de diversitat i la Fundació Tallers han creat i representat conjuntament.

I també hem celebrat la IV Jornada d’esport i diversitat funcional. L’alumnat de 3r, emmarcat en l’àmbit d’educació física, ha propostat activitats adaptades per facilitar l’empatia a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.

Finalment, tot l’alumnat del centre ha gaudit d’un taller de Dansa Integrada a càrrec d’AME.

Les valoracions que han fet a l’evidència de reflexió reflecteixen que la jornada els ha impactat i remogut (s’han sentit alegres, lliures, estranys…) i s’emporten que tots i totes som diversos però que això no ens ha de posar limitacions alhora d’interpretar, de ballar o de jugar.