Cooking show at Bitàcola High School

La setmana passada l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Bitàcola va agafar la paella pel mànec per preparar de manera conjunta amb els companys de classe algunes postres dels països de parla anglesa. Exemples il·lustratius que van cuinar són: el pastís Red Velvet de Nova York, el conegut pastís Carrot Cake, els famosos i populars Brownies, o els saborosos Pancakes.

La segona part de l’activitat va consistir en la celebració d’un mercat culinari amb els alumnes de cinquè de Primària de l’Escola Elisa Badia. Van posar en pràctica l’ús de la llengua anglesa per poder comprar i vendre els pastissos que estaven a la venda en les diferents parades.

En definitiva, va ser una activitat plena de diversió i d’intercanvis d’experiències entre l’alumnat de primària i secundària.