Club de lectura

El Fòrum del Club de lectura de llengua castellana és un espai virtual on, els nois i noies de 3r, comparteixen les seves inquietuds, idees i pensaments sobre els temes més transcendentals arran de les lectures d’aquest curs. La mort, la violència, el masclisme, la dualitat de l’ésser humà… en són alguns exemples.

Nada, de Carmen Laforet, és la novel·la que els alumnes de 3r C llegeixen durant aquest segon trimestre. Al mateix temps, el grup de 3r A llegeix La dama del alba, l’obra teatral més reconeguda de Alejandro Casona. Finalment, el grup de 3r B s’endinsa aquesta vegada en la inquietant lectura de El extraño caso de Dr. Jekyll y Mr. Hide, de Robert Louis Stevenson. Al llarg del curs tots els alumnes de la promoció llegiran les tres lectures.

Aquest trimestre, per tal de fer una iniciació a la lectura de l’obra, presentar els personatges principals i contextualitzar la història, hem vulgut buscar un escenari especial. És per aquest motiu que, aprofitant el bon temps i l’arribada de la primavera, hem sortit a llegir al parc de Can Gorgs. Gran part de l’alumnat del grup ha aprofitat aquest moment per iniciar-se en la lectura i començar a analitzar l’obra.