Cloenda creixem entre plantes 2019: Gràcies per venir!

Aquest passat dimecres 15, els alumnes de primer d’ESO de l’institut Bitàcola hem finalitzat el projecte de “canvi climàtic”. La creació final d’aquest espai globalitzat, ha estat sense dubte la més agosarada i complexa a la vegada que enriquidora tasca final realitzada durant aquest curs, donat que la cloenda del projecte, coincideix amb l’organització de la festa final de “creixem entre plantes” un dels espais en xarxa de 1r de la ESO, realitzat amb col·laboració amb la Fundació Barberà Promoció i les llars d’infants de Barberà.

Els i les alumnes han compartit amb la població de Barberà tot el que han après durant aquestes intenses cinc setmanes i hem comptat amb la presència de l’Ajuntament amb la Sra. Alcaldessa de Barberà, Sílvia Fuster, el regidor d’educació, Juan Antonio Grimaldo i representants de tota la comunitat que ha format part del Projecte. Els bitacolers i bitacoleres, han mostrat des de panells explicatius sobre la problemàtica de canvi climàtic, les illes de plàstic dels oceans, el fracking i les aigües residuals entre altres, a una exposició de fotografies del projecte i han fet gaudir als més menuts amb dos contes il·lustrats: un sobre la nostra natura i l’altre sobre què podem fer a casa nostra per aturar el canvi climàtic. A més a més, els nens i nenes també han pogut de gaudir dels jardins de Can Gorgs i de la gimcana de joguines reciclades que ha elaborat l’alumnat.

Agraïm des d’aquí a totes les persones que hi vau assistir: el nostre aprenentatge té més sentit amb el vostre reconeixement!

Vídeo resum del projecte de Johan  Sené i Judith Baena.