Cantata Weclap Gòspel Rap

Aquest curs al Bitàcola hem format un petit cor amb alumnat de 2n i 3r d’ESO i participem a la cantata Weclap Gospel Rap que  és una proposta educativa, musical i participativa basada en l’estil gòspel . Els valors principals de la cantata són la identitat, l’autoestima, la sensibilitat, la cooperació, el treball en equip, l’esforç i la responsabilitat.

En el procés educatiu i pedagògic es treballen totes les fases de la formació per arribar a un concert en directe: des de la tria del repertori, els assajos i, finalment, el directe atès que és a  l’escenari on l’alumnat tindrà l’experiència més autèntica.

I  per començar a preparar-nos vam anar a Barcelona a fer un taller  amb altres instituts per coneixe’ns, treballar el repertori i assajar les coreografies. Va ser una sessió  intensa, plena de bona música i d’il·lusió pel projecte. I el millor de tot va ser la tornada cap al tren, feu una ullada al vídeo.